SDUF Språkresor

2011-06-14
06:08:07

8km & 3,2km







hej det är simon här - igen. imorse åt vi våfflor med sirap, gott men.. shitsame. haha! idag har jag och min grupp gått i 8 km.. dog faktiskt nästan, jättelångt och riktigt varmt.. drack ganska mer än 4 flaskor vatten.. i vårt grupp var sandy med, ej sandija ska ni veta men..sandy, hon är riktig bäst!! hoppas att jag möter henne igen, jo säkert ;)


hej det är angelica här nu.. min grupp gick 2 miles, ungefär 3,2 km idag. blev solbränd på axlarna. och vad? en amerikan slog mig precis där det fanns solbränna. haha jätte roligt, ni skrattar säkert z. trivs iaf här keke, vill absolut inte åka hem :DDDDDDDDDDDD see ya.

nej jag är ej färdig.. jo, sen åt vi middagen,gissa vad.. hamburgare med..CHIIIIIIIPS!! åh amerika, hur feta är ni egentligen,hahaha nejdå..men allt har varit bra, vill inte heller åka hem än! det har ändå bara gått två dagar,lite rätt så jävla fett. lärde mig många asl, peeefekt. vi ses! vi har det jättebra här ;) ciao.

godnatt för oss nu, godmorgon på er.. heheheh.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: