SDUF Språkresor

2011-06-17
02:19:02

Paintball

hey, simon har igen. har ingenting att gora nu so jag bloggar, passade pa att blogga om vad vi gjorde idag. vi har varit i alb och spelat paintball, sjukt roligt!! tva lag spelade mot varandra, har tva blamarken just nu haha.. snart ska vi ivag till badhuset med amerikaner och bada, hoppas att de ar roligt ja.. vi skulle till mall igen nu pa mandag men det synd ar att nmsds nya rektor eller vad ... vet jag ej, han tillat oss ej, nagot sant. ajja, det viktiga ar att vi ar i usa!!! ;)

forresten, igar nar vi gick hem fran santa fe stan, tappade sandija sin vaska fick vi allihop panik.. eller bara hon, hahaha, jag folje med henne och letade. vi hittade inte, hennes vaska blev stulen!!! johanna kom och so, men nej.. till slut hittade vi den, tagstations vakt eller nagonting har hittat den och so vidare.. sandija har valdigt tur eftersom hon hade vannernas pengar, sin egen mobil, pengar och bankkort.. om de gor forlorat skulle varlden ga under.. hahaha! 15 minuter kvar aker amerikanska gul buss till badhuset!!.. yeah.

bilderna gar ej att ladda upp har pa "elevhemmet"s dator, it sucks, i know.
ciao


Kommentarer:
#1: Madde

Det låter ju att ni alla har det bra och haft roligt...Skoj för er!

2011-06-17 @ 19:29:43
#2: ferm

har nmsd ny rektor?? :o ej ron stern?

2011-06-17 @ 21:25:35
#3: simon

ferm nej utan skolans hogsta chef, eller jag vet inte.. berattar dig mer nar jag kommer hem, kram!

2011-06-18 @ 15:37:33
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: