SDUF Språkresor

2011-06-21
05:43:29

baaaaaaaaaaaaaaaasebaaaaaaaaaaaaall rårårå



yoooooooooo, acilegna å ajidnas här... nooo förlåt, angelica å sandija here :$$
igår har vi åkt 1 timme å 30 min t alb-någonting och tittat på baseball mellan något mot något. minns inte vilken lag de va, haha. vi såg lite av matchen, vi spenderade mest av tiden av att gå runt å titta på baseball kläder lr ngt. och maten, pizzan är ... gott :) vi gick till hollywood-skylten o fotade oss med simon. sandija har dessa bilder. visar dem annan gång lr aldrig.. sorry om vi gjorde er ledsen.. :'( äh och vi hade roligt, vi smakade också usas popcorn med karamell lr kola.. ngt sånt. godaste popcorn jag har ätit omg.




siiiiiiiiiiimon såg mark, alltså hans systers ex. haha och simon var blyg i början men sen verkar de gå bra :DDDDDD



Sandija


Jessica


Simon


Vi var på klättring och det var roligt! ;D


bilden från när vi var i dallas.

God morgon, Sverige och gonattis för Us&a.
peace!

Kommentarer:
#1: Daniel av Jessicas kusin von Madan

Hey-hey!



Shit, vad fint ni har det då! Roligt! Glöm inte att läsa en massa härliga comics när ni är där...



Men min kära Jessie; vad säger mamma och pappa om att du klättrar i sådär farliga berg?! ;) Själv skulle jag ALDRIG våga.



Tänkte följa med pappsen din och hämta upp dig på Arlanda när du kommer hem till Sweden, men tyvärr verkar det som att jag inte kan ta ledigt :(



Men du; den här sommaren måste vi se till att träffas!



Ta hand om dig / er!



Kusin

2011-06-21 @ 10:49:29
#2: Hanna

Oh roligt! Syns att ni har roligt!



Saknar dig Jess!



/Hannadi

2011-06-24 @ 02:44:28
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: