SDUF Språkresor

2011-06-16
05:24:25

Dagen nasta
Vi alla var utmattade efter en lang dag, 8 km vandring. Nasta dag fick vi vandra igen. Of course hade man knappast nagon lust att vandra igen men ja man fick svalja skiten. Vi vandrade endast 30 minuter (puh) och det var inte nagot speciellt. Man fick bara vandra genom skogen for att se the mountain. Men da kom det en overraskning, vi fick aka langt upp till toppen av berget. Fan vad vackert det var. man fick uppleva en massa, liksom utsikten over santa fe. Snacka om hur njutbart det ar! Men det var inte bara det, vi korde ocksa pa ett vattenkrig, vilket piggade upp oss lite grann efter en boring vandring.

American Food: Precis som simon skrev, amerikansk mat ar inte sa gront och ni alla i Sverige, kommer inte att tro det har : VI SAKNAR FAKTISKT GRONSAKER!!!..... Sorry, pappa och mamma, nu uppskattar jag att ni klagar pa att jag maste ata mer gronsaker....cuz i'm missing it....  

The Eve:
Efter ett stekhett dag akte vi alla till bowlingen. Vi akte i en skolbuss (kan for helvete inte fatta att jag har akt i en beromd gul skolbuss som alltid funnits i filmerna). Vi kom fram och ja, jag behover ju inte forklara resten. Vi bowlade och jag forlorade.... (ar fortfarande sur over det) ... japp... ni folk dar ute behover inte oroa er over oss ungarna, vi mar skitbra, u know. Everything's all right, ok.
Jessica

Kommentarer:
#1: Abhi Madan

Hej Jess!

It seems that u r having a lot of fun over there!!!

Plz keep on writing, its so exciting and breathtaking reading this blogg!!!

Take care all of u!!!

2011-06-16 @ 15:38:07
#2: Anonym

2011-06-16 @ 15:38:55
#3: Anonym

2011-06-16 @ 15:39:20
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: