SDUF Språkresor

2013-06-24
05:58:37

olika aktiviteter
hellooo! Nu är det Fanny som skriver här! Först och främst vill vi tacka er för fiiina kommentarer, vi blir så glada!
 
Efter campingen har vi delats upp i olika grupper och för varje dag gör vi olika aktiviteter. Min grupp gick runt i berg och lärde oss om indianer, deras grupper och historia osv. Det var faktiskt kul! Efteråt for vi till två museum. Idag hade vi "bow and arrow" som kallats här i USA. Andra grupper hade andra aktiviteter. Imorgon har vi en "ledig dag" och det innebär att vi ska fara till blue hole! Det är typ som mini sjöhål, tror jag haha! Det kommer förmodligen bilder imorgon eller senare för besöket till blue hole! Ha det bra!
 
 
 
 
 

Kommentarer:
#1: jonna

vi ager!!!! <3

2013-06-24 @ 06:07:18
#2: Irén Lindblom

Åååh va mycket kuligt ni får göra och va intressant om indianer :) My favorite! Jaa bow and arrow är inte helt lätt kan jag tänka mig! Big Hug!

2013-06-24 @ 17:43:23
#3: Susanne

Vilken fin natur. Vad mycket roligt ni får göra. Du ser glad ut Felix. Hug to all of you!

2013-06-24 @ 20:16:58
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: