SDUF Språkresor

2011-06-20
05:48:55

19 juni 2011
simon har. bloggar jag for mycket? det ar ju lika bra att jag bloggar nu, det ar nastan ingen som kan blogga right now, i think. horde att det ar lite stokigt pa flickornas elevhemmet, jag vet inte om jag har hort ratt eller.. tja who cares, ni maybe want to know what we did today..? yes i will tell it for you everyone. min grupp har bergklattrat idag, ratt so fucking kul.. men fick liksom nastan brannskadade pa axeln, fy solen.. men jag ar brunare, o sant, ratt fett. imorgon ska vi lara oss om hur man campar, eller nagonting.. antar att vi inte kommer blogga pa flera dagar eftersom vi ska ut och campa i tre dagar, tva natter.. hoppas att det gar bra och blir asroligt. jag vill ej aka hem an, vi aker om mindre an en vecka kvar.. javla skit!!! jag vill INTE hem. det ar bara so kul har, hehehe.

forresten, jag/vi ber om ursakt for detdar videoinlagg, videon var for snabb.. johanna har ej andrat lite installningar darfor blev det so for snabbt, haha.. lite pinsamt men asch.

annu forresten, jag sa om att jag ska traffa syrrans fore detta pojkvan.. jag pratar om mark, alltsa hannas fd.. tror att han ar hennes fd?.. och nu bada mina systrar, jag traffade joey yesterday! :D och cindy har ocksa, aven ska.. tror, traffa mark ocksa. nan har sa att han vill traffa mig, mm..

har i new mexico, pa berget, brinner ska ni alla bara veta, vi alla mar anda bara jattebra ;)

nu ska jag halla kaften och fixa nagra grejer, vi ses! good night.
see you soon again, ciao.

Kommentarer:
#1: Linnéa

Mera videobloggar plzzz ! ;)

2011-06-20 @ 15:48:45
#2: ferm

du bloggar ej för mkt. ba kul :D

du får hälsa dom alla så mkt gott från mig. saknar dem!

2011-06-20 @ 19:58:10
#3: ferm

hur varmt är det därborta??

2011-06-20 @ 19:59:16
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: